شرکت چاپ و تبلیغات نگاران

خدامت چاپ با کیفیت در بزرگترین مجتمع چاپ و تبلیغات

شرکت چاپ و تبلیغات نگاران

خدامت چاپ با کیفیت در بزرگترین مجتمع چاپ و تبلیغات

  • ۰
  • ۰

اقلام تبلیغاتی در اکثر نمایشگاه ها و رویدادهای امروزی جزء اصلی بازاریابی هستند. خودکار یکی از پرطرفدارترین هدایایی در چنین مناسبتی است. برای اطمینان از اینکه این ابزار، به هدف مورد نظر می رسد، چند نکته کلیدی باید رعایت شود. یکی از نکاتی که باید برای خودکار تبلیغاتی در نظر داشت، چاپ لوگو روی آن است.

قبل از شروع طراحی خودکار، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. به لطف انعطاف پذیری های بالا در طراحی، خودکارها هدایای تبلیغاتی عالی را فراهم می سازند. با توجه به اندازه قلم، شما فقط یک منطقه طراحی محدود برای کار دارید. 

علاوه بر این، از تکنیک چاپ خاصی برای چاپ روی خودکار استفاده می شود و این امر طراحی های پیچیده را غیرممکن می کند. بنابراین توصیه می شود لوگوی شرکت یا تصویر برند را روی خودکار چاپ کنید. برای اطمینان از اینکه نتیجه انتظارات شما را برآورده می کند، باید یک گردش کار طراحی لوگو ی خاص را دنبال کنید و دستورالعمل های چاپخانه خود را رعایت کنید.

شما می توانید در گروه طراحی و چاپ نگاران ، مجموعه متنوعی از خودکارهای قابل چاپ را به عنوان نمونه مشاهده کنید. مدل های مختلف قلم ابعاد متفاوتی از ناحیه قابل چاپ را ارائه می دهند. بیشتر قلم‌های توپی موجود در در بازار را می‌توان بر روی مساحت 4×0.6 سانتی‌متر چاپ کرد. 

بنابراین، می توانید پیش نمایش طرح را در بخش اطلاعات آثار هنری بررسی کنید. به خاطر داشته باشید که ناحیه قابل چاپ، به دلیل شکل قلم، کمی خمیده است. قلم نمی تواند مانند یک ورق کاغذ از چاپگر عبور کند. بلکه با استفاده از تکنیک خاصی به نام چاپ پد ، برای چاپ لوگو استفاده می شود که در آن تصویر با استفاده از یک پد انعطاف پذیر بر روی قلم منتقل می شود. 

با این روش چاپ نمی توان طرح های پیچیده را با استفاده از جوهرهای استاندارد فیروزه ای، سرخابی، زرد و مشکی (CMYK) چاپ کرد. برای چاپ پد، می‌توانید حداکثر دو رنگ نقطه‌ای را از طیف رنگ‌های پوشش جامد Pantone انتخاب کنید که برای پروژه چاپ شما ترکیب شده‌اند.

چاپ لوگو در اصل به عنوان یک گرافیک شطرنجی در CMYK موجود است. برای چاپ روان، ابتدا باید لوگو را به یک گرافیک برداری تبدیل کرده و با ناحیه قابل چاپ در قالب تنظیم نمود. سپس، رنگ های نقطه ای را تعریف کرده و پروژه چاپ را به عنوان یک فایل PDF صادر کنید. شما می توانید راهنمایی بیشتر را از نگاران بخواهید.

  • ۰۰/۱۱/۱۷
  • bloger2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی