شرکت چاپ و تبلیغات نگاران

خدامت چاپ با کیفیت در بزرگترین مجتمع چاپ و تبلیغات

شرکت چاپ و تبلیغات نگاران

خدامت چاپ با کیفیت در بزرگترین مجتمع چاپ و تبلیغات

  • ۰
  • ۰

برنامه ریزی یک کمپین تبلیغاتی فروش قوی، می تواند به برند کمک کند تا به اهدافی که تعیین کرده است به موقع و با بودجه مناسب، دست یابد. همچنین به یک آژانس تبلیغاتی نیز اجازه می دهد تا با حداکثر کارایی با یکدیگر همکاری کنند و برای دستیابی به هدف مورد توافق بدون خطر عدم ارتباط، انحراف یا تاخیر همکاری کنند


گام اول : اهداف روشن را بیان کنید.

اطمینان حاصل کنید که هدف یا اهداف کلیدی پیشبرد فروش شما، کاملاً واضح و روشن است. به عنوان مثال، آیا برای افزایش فروش یک محصول خاص، جذب مخاطب متفاوت یا تقویت ارزش های برند است؟ از خود بپرسید چگونه تعیین می کنید که آیا موفقیت آمیز بوده است یا خیر و از چه داده هایی برای ارزیابی آن استفاده می شود. چاپ بروشور ، چاپ پوستر ، چاپ کاتالوگ و دیگر ابزارهای بازاریابی در برنامه شما قرار دارد؟

یکی از رایج‌ترین اشتباهات این است که قبل از اینکه به شرکای تامین‌کننده همراه شوید، تا دوام و هزینه‌ها را تعیین کنید، دقیقاً مشخص کنید چه فعالیتی را می‌خواهید اجرا کنید. در این صورت مشاهده اینکه آنچه شما برنامه ریزی کرده اید خارج از بودجه است یا قابل تحویل نیست، می تواند ناامید کننده باشد. گروه نگاران ، در این خصوص، بسیار باتجربه هستند و می توانند از همان مراحل اولیه به شما کمک کنند تا تبلیغ خود را شکل دهید.

مرحله دوم : مخاطبان و پیام را شناسایی کنید.

اطمینان حاصل کنید که مخاطبان اصلی خود را درک کرده اید و برای شناسایی مشخصات این مخاطبان دقیق باشید. آنها چگونه رفتار می کنند؟ وقت خود را کجا می گذرانند؟ آنها به چه چیزی اهمیت می دهند؟ چگونه بر رفتارهای مصرف کننده انتخابی خود تأثیر خواهید گذاشت؟

بررسی کنید که کدام پیام به طور مؤثر با این مخاطبان هدف، ارتباط برقرار کرده و می تواند موفقیت تبلیغات را به حداکثر برساند. توصیه می شود تا پیام را ساده نگه دارید. برای شفاف سازی پیشنهادها، از خود بپرسید: چه چیزی باعث می شود مصرف کننده هدف شما پاسخ دهد؟ چه چیزی آنها را برانگیخته و الهام می بخشد و آنها را وادار به عمل می کند؟ سعی کنید ایده های مختلف را در داخل برند مطرح کنید تا اطمینان حاصل کنید که هر پیشنهادی حداکثر خلاقیت را ارائه می دهد.

مرحله سوم : بودجه خود را تنظیم کنید.

هدف اصلی شما رسیدن به هدف کمپین تبلیغاتی تا حد امکان مقرون به صرفه و سودآور است. به کمپین های تبلیغاتی مرتبط قبلی برند نگاه کنید و رابطه بین حجم، هزینه و بازپرداخت را ارزیابی کنید. 
 

  • ۰۰/۱۱/۲۳
  • bloger2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی