شرکت چاپ و تبلیغات نگاران

خدامت چاپ با کیفیت در بزرگترین مجتمع چاپ و تبلیغات

شرکت چاپ و تبلیغات نگاران

خدامت چاپ با کیفیت در بزرگترین مجتمع چاپ و تبلیغات

۱۲ مطلب در دی ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

می توانید برای طراحی تقویم پوستری خود در اندازه های مختلف اقدام کنید. عمدتا طراحی تقویم متناسب با موضوع صورت می گیرد. برای آن که بتوانید تقویم پوستری خود را به راحتی برای مشتریان خود ارسال کنید، می توانید از صحافی مارپیچ استفاده کرده و در یک پاکت مناسب به صورت تا شده قرار دهید.

از سویی دیگر، تقویم دیواری دو تکه یا چهار تکه وجود دارد. طراحی این نوع تقویم، متناسب با طراحی محصول، هدر تبلیغاتی و پاورقی تنظیم شده است. هدر تقویم با شکل غیر استاندارد اما جذاب صورت می گیرد و تاریخ ها با بررسی اجمالی سریع 3 ماهه بوده و عمدتا با صحافی هایی همچون مارپیچ انجام می شود تا به راحتی قابلیت پست را داشته و در اندازه ای جمع و جور بسته بندی شود.

نوع دیگری از تقویم پوستری را روی یک ورق مقوایی با ضخامت 2 میلی متر تنظیم می کنند که با نخ ضخیمی که متناسب با طرح تقویم است به دیوار متصل می شود. فضای تبلیغاتی در صفحه هر ماه، در مجموع 12 منطقه تبلیغاتی با سرصفحه و پاورقی مناسب، از آن یک طراحی تقویم پوستری فوق العاده می سازد.

در برخی از مواقع می توان یک تقویم چند منظوره را در نظر داشت که دارای صفحات ماه به عنوان کارت تبریک است، هر کدام را می توان به راحتی از پایه و قسمت سوراخ شده تقویم جدا کرد. تقویمی که می توانید به عنوان تقویم رومیزی ، روی میز بگذارید و همچنین آن را به دیوار آویزان کنید. این نوع تقویم را می توانید با پاکت مناسب، پست نمایید. در مورد طراحی این نوع تقویم باید گفت که حتی از عکس های خودتان نیز می توان استفاده کرد.

شما می توانید به راحتی ، یک تقویم دیواری کوچک برای آشپزخانه که به دلیل پوشش مغناطیسی به سطوح فلزی متصل می شود را تهیه کنید. در این نوع از تقویم، صفحات را می توان به راحتی جدا کرد، لایه های پایه از اشکال مختلف موجود است. همچنین این تقویم را می توان روی دیوار قرار داد.

گاهی برای خلق و چاپ سررسید متفاوت در نوع تقویم رومیزی افقی، می توان از شکلی غیر استاندارد که دارای فضای تبلیغاتی برای 12 محصول می باشد، استفاده نمود. صفحاتی برای هر ماه با شکلی غیر استاندارد و چشم نواز که بتواند یک اثر هنری زیبا را ایجاد کند. شما می توانید برای سفارش چاپ و طراحی خود، با گروه نگاران در ارتباط بوده و بهترین کیفیت را از ایشان بخواهید.

  • bloger2
  • ۰
  • ۰

بروشور یک راه ساده و موثر برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد کسب و کار شما در یک نمایشگاه است. با این حال، هنگام آماده شدن برای یک نمایشگاه ، باید چیزی بیش از یک بروشور با علاقه عمومی ارائه دهید. قبل از شروع، به تمرکز نمایشگاه و شرکت کنندگان احتمالی چه کسانی خواهند بود فکر کنید. شما می خواهید محصولات یا خدمات خاصی را در بروشور خود را برجسته کنید که در این زمینه خاص برای مخاطبان هدف، مناسب هستند.

برای طراحی بروشور و یا طراحی کاتالوگ خود، لازم است که طرح آن را انتخاب کنید. برنامه دسکتاپ کامپیوتر شما چندین گزینه برای انتخاب دارد. همچنین می توانید با نرم افزارهای طراحی مانند inDesign یا Adobe یک طرح از ابتدا ایجاد کنید.

فهرستی از اطلاعاتی که می خواهید در چاپ بروشور خود بگنجانید تهیه کنید. علاوه بر اطلاعاتی که مخاطبان نمایشگاه را هدف قرار می دهد، اطلاعاتی در مورد کسب و کار، اطلاعات تماس و محصولات و خدمات کلیدی که شما را متمایز می کند، درج کنید. این امر مشتریان بالقوه را تشویق می‌کند تا بروشور شما را انتخاب کرده و آن را بردارند، حتی اگر بلافاصله از محصول شما استفاده نکنند.

جلد بروشور خود را طراحی کنید. جلد مهم ترین قسمت بروشور شماست. روی یک تصویر پررنگ و متن ساده تمرکز کنید که پیام شما را منتقل می کند. پانل های داخلی بروشور را نیز طراحی نمایید. هر پانل باید بر روی یک ایده یا مفهوم اصلی تمرکز کند. متن خود را کوتاه و دقیق نگه دارید و برای جذاب‌تر کردن پنل‌ها از گرافیک استفاده کنید.

سپس متن بروشور خود را ویرایش کرده تا مطمئن شوید غلط املایی وجود ندارد. آن را چندین بار در نقاط مختلف روز بخوانید و از یک دوست یا همکار بخواهید که متن شما را نیز بررسی کند. یک نسخه از بروشور خود را چاپ کنید. این نسخه چاپی را با یک چشم دقیق برای گرافیک هایی که از صفحه خارج می شوند، اشتباهات تایپی، تصاویری که کاملا درست به نظر نمی رسند و هر اشتباه دیگری بررسی کنید.

بروشورهای خود را چاپ و تا کنید. ببینید چه تعداد شرکت کننده در نمایشگاه خواهند بود و تعداد بیشتری از آنها را چاپ کنید تا نسخه های کافی برای تحویل داشته باشید. مطمئن شوید که برگه کارت یا کاغذ بروشور با کیفیت بالا را انتخاب کنید و جذابیت های لازم را در ارائه بروشور خود، حفظ نمایید. در این خصوص، نگاران شما را یاری خواهد کرد.
 

  • bloger2
  • ۰
  • ۰

شما می توانید به راحتی آغاز هر ماه را با یک خاطره عکس جدید در یک تقویم رومیزی سفارشی تبدیل کنید. چه در حال هدیه دادن به یک دوست باشید و چه برای خودتان، سفارش سررسید 1401 در تیراژ کم می‌توانند ظاهر فضای کاری را ارتقاء دهند و در عین حال شما را در برنامه‌ریزی خود نگه می‌دارند. با عکس های تعطیلات یا عکس های خاص خود، می توانید چاپ سررسید 1401 خود را سفارشی کنید و سپس با موضوع دلخواه خود تکمیل کنید. شما حتی می توانید تاریخ های خاص مانند تولد، سالگرد و غیره را برچسب گذاری کنید.

برای ایجاد تقویم رومیزی شخصی خود آماده اید؟ گروه حرفه ای طراحی و چاپ نگاران به شما کمک خواهد کرد تا تصاویر با وضوح بالا را انتخاب کنید. هنگامی که طراحی تقویم رومیزی خود را کامل کردید، بقیه موارد را نگاران انجام خواهد داد. با چاپ با کیفیت عکس و بسته‌بندی حرفه‌ای این گروه، تقویم رومیزی عکس شما عالی و آماده برای ارائه است.

شخصی سازی تقویم 

با کمک نگاران می توانید با عکس ها و خاطرات مورد علاقه خود، تقویم ایجاد کنید. وقتی صحبت از هدیه دادن متفکرانه به میان می آید، تقویم های عکس سفارشی گزینه مناسبی هستند. با استفاده از تقویم های عکس، یک ایده منحصر به فرد شخصی را هدیه دهید. 

نگاران سررسید شما را با تقویم‌های سفارشی برای سال 1401 پوشش می‌دهد. امسال، به‌جای قاب‌بندی عکس، تصاویر خود را به یک تقویم بی نظیر تبدیل کنید و تصاویر خود را به عنوان برنامه ریز ماهانه یا پوستر تقویم نمایش دهید. یک عکس مورد علاقه برای هر ماه را در تقویم خود نمایش دهید یا یک هدیه تقویم منحصر به فرد را انتخاب کنید. 

یک پد ماوس تقویم را انتخاب کنید یا آهنرباهای تقویم سفارشی ایجاد کنید تا در کنار آثار هنری یخچال قرار گیرد. ایجاد تقویم های عکس سفارشی ساده است. با انتخاب یک قالب تقویم از تقویم های دیواری شخصی، تقویم های سه پایه، تقویم های رومیزی، پد های ماوس تقویم، پوسترهای تقویم شروع کنید. 

در مرحله بعد، محدوده تاریخ خود را برای تقویم 1401 خود انتخاب کنید. می توانید انتخاب کنید که از ابتدای سال شروع کنید یا یک محدوده سفارشی را برگزینید تا نیازهای شما را منعکس کند. سپس، عکس‌ها را در قالب‌های تقویم آپلود کنید و آن را با تزئینات و متن سفارشی سفارشی کنید. این یک گزینه عالی برای هدیه سال نو برای مشتریان و همکاران و دوستان شماست.

  • bloger2
  • ۰
  • ۰

تبلیغات مصرف کننده پیام هایی است که توسط شرکت ها ایجاد شده و از طریق رسانه های جمعی یا به صورت ابزارهای چاپی ارائه می شود. هدف این است که مشتریان را از شایستگی های برند و محصولات خود آگاه ساخته یا آنها را متقاعد کنید. مصرف کنندگان یک هدف بزرگ و رایج از کمپین تبلیغاتی هستند که از طریق چندین نوع رسانه سنتی ارائه می شوند. 

در میان ابزارهای تبلیغاتی موثر که کسب و کارها می توانند با هزینه هایی اندک از آن ها برای بازاریابی خود استفاده کنند، می توان به طراحی بروشور و یا چاپ کاتالوگ اشاره نمود. همچنین چاپ مجله و نشریات ، چاپ سررسید و طراحی تقویم رومیزی و یا پوستری می تواند در این مقوله بسیار کارساز باشد.

رسانه های تبلیغاتی 

تلویزیون پر هزینه ترین رسانه تبلیغاتی است که برای هدف قرار دادن مصرف کنندگان خانگی استفاده می شود. شرکت‌ها به شبکه‌های تلویزیونی پول می‌دهند تا مکان‌های 30 تا 60 ثانیه‌ای را در بخشی از روز یا در طول برنامه‌های خاصی که توسط افراد مخاطب تماشا می‌شود، قرار دهند. اگر هدف این باشد، تبلیغات تلویزیونی معمولاً بیشترین مخاطب ممکن را به تبلیغ کننده ارائه می دهد. می توانید پیام های خلاقانه ارائه دهید و محصولات یا خدمات را به نمایش بگذارید تا به طور موثر مشتریان را متقاعد کنید. 

این در حالی است که تبلیغات رادیویی نیز مصرف کنندگان را هدف قرار می دهد. آنها معمولاً توسط خرده فروشان در بازارهای محلی به دلیل مقرون به صرفه بودن و دسترسی جغرافیایی هدفمندشان استفاده می شوند. به دلیل مقرون به صرفه بودن آنها، اغلب می توانید در طول زمان با تبلیغات رادیویی از طریق تکرار بر مصرف کنندگان تأثیر بگذارید و رادیو را به یک رسانه تبلیغاتی خوب برای یک تجارت کوچک تبدیل کنید. 

بیلبوردها نیز در بزرگراه ها و مناطق مترو برای جذب مصرف کنندگان محلی یا کسانی که در میان سفر هستند قرار می گیرند. دایرکتوری ها، مصرف کنندگان را در بازارهای منتخب هدف قرار می دهند. تبلیغات حمل و نقل در وسایل حمل و نقل عمومی برای هدف قرار دادن مصرف کنندگان شهری استفاده شده و تبلیغات هوایی اغلب برای دسترسی به مصرف کنندگان در شهرها یا شرکت در رویدادهای ورزشی در فضای باز استفاده می شود.

در حالی که سایر تبلیغات مصرف کننده سنتی برای ایجاد و حفظ تصویر بلندمدت نام تجاری در نظر گرفته شده است، تبلیغات فروش برای ترغیب مصرف کنندگان به خرید فوری استفاده می شود. تخفیف، تخفیف و کوپن از جمله تبلیغاتی است که برای جذب مشتریان استفاده می شود. می توانید در این خصوص با چاپ و طراحی نگاران در ارتباط باشید.

  • bloger2
  • ۰
  • ۰

اگر تقویمی را ترجیح می دهید که مطابق با سلیقه شخصی شما طراحی شده باشد، می توانید با استفاده از قالب های آماده استفاده کنید. این الگوها به شما امکان می دهد تقویم پوستری منحصر به فردی ایجاد کنید که بتوانید برای هر ماه از سال چاپ کنید. در صورت تمایل می‌توانید عکس‌ها، پیام‌های سفارشی اضافه کنید و حتی تاریخ‌های خاص خود را در طراحی سررسید 1401 متفاوت تایپ کنید.

برای این کار می توانید مایکروسافت ورد را باز کنید و روی نماد منوی Office کلیک کنید و یک صفحه جدید را باز نمایید. فهرست الگوها را به پایین اسکرول کنید و تقویم ها را انتخاب کنید. سعی کنید تقویمی پیدا کنید که اندازه آن  استاندارد باشد. اگر هیچ کدام موجود نیست، یک تقویم 8.5 در 11 را انتخاب کنید که جهت عمودی دارد. سپس الگویی را انتخاب کنید که یک عکس در بالا و داده های تقویم در پایین باشد.

عکس موجود در قالب را حذف کنید و آن را با تصویر یا طرح خود جایگزین کنید. یک فایل TIF برای چاپ تصاویر بهتر است، اما یک JPEG نیز کار خواهد کرد. یک پیام یا عنوان را در کادر متنی مشخص شده تایپ کنید. برای تایپ اطلاعات مربوط به تاریخ های خاص، در داخل هر کادر تاریخ در داخلی مربع کلیک کنید.

روی کادرهای تشکیل دهنده تقویم کلیک راست کرده و «Format Autoshape» را انتخاب کنید. رنگ جعبه را به دلخواه تغییر دهید. مراحل چهارم تا ششم را برای تمام ماه های سال تکرار کنید. سپس فایل را ذخیره کرده و در منوی اصلی Word به Print بروید و Properties را در کنار چاپگر مورد نظر خود انتخاب کنید.

در این مرحله برای چاپ سررسید 1401 خود ، لازم است که اندازه آن را تنظیم کنید و کیفیت چاپ را به بهترین گزینه تغییر دهید. پوستر یا کاغذ کارتی براق را به عنوان نوع کاغذ انتخاب کنید. سند را برای چاپ تمام رنگی تقویم پوستری تنظیم نمایید.

کاغذ مقوایی براق (از یک طرف براق، از طرف دیگر مات) را در چاپگر خود قرار دهید. روی OK در کادر چاپگر کلیک کنید تا فایل تقویم پوستر خود را چاپ کنید. در نظر داشته باشید که یک تقویم جیبی نیز می تواند به شما در سازماندهی زندگی کمک کند. شما می توانید برای طراحی و ایده هایی ناب از بخش طراحی و چاپ نگاران بهره مند شوید.

  • bloger2
  • ۰
  • ۰

در ابتدا لازم است اشاره کنیم که این گونه نیست که همواره اندازه بزرگ لوگو ، در هر زمینه ای کاربرد داشته باشد. چه لوگوی شما در هدر وب‌سایت، پست‌های اینستاگرام شما ظاهر شود یا روی ساک دستی چاپ شده باشد، باید یکپارچگی خود را حفظ کرده و بدون در نظر گرفتن اندازه آن، همیشه حرفه‌ای به نظر برسد. می توان برای چاپ ساک دستی مناسب سال نو ، ایده های خلاقانه را نیز با کمک تیم حرفه ای چاپ و طراحی نگاران به آن افزود.

درک اندازه‌های طراحی لوگو و آماده‌سازی انواع مختلف برای هر رسانه‌ای نه تنها به شما امکان می‌دهد اندازه طرح خود را به راحتی تغییر دهید و مقیاس‌بندی کنید، بلکه مطمئن شوید که لوگوی شما همیشه بهترین عمر خود را دارد. با استفاده از یک سازنده لوگو می توانید لوگوی خود را ایجاد کنید که به طور خودکار برای رسانه های اجتماعی، وب سایت ها و ابزارهای تبلیغاتی همچون چاپ ساک دستی ، چاپ سررسید یا چاپ کاتالوگ اندازه می شود. 

ملزومات اندازه لوگو

به طور کلی، کلید طراحی لوگوی خوب، مقیاس پذیری، تعادل و تطبیق پذیری است. از آنجایی که پلتفرم‌های مختلف نیازمندی‌های متفاوتی دارند، تهیه چندین نسخه از طراحی لوگوی شما امکان سازگاری را فراهم می‌کند. داشتن یک لوگو با حفظ یک نسخه رسمی از عناصر لوگوی شما به یکپارچگی کمک می کند که می تواند بر اساس آن اصلاح شود. 

در راستای تغییرات اندازه در شکل های افقی، عمودی، نماد یا فاویکون می توان آن ها را تنظیم نمود. همچنین با توجه به رنگ سازمان و ایجاد تنوع رنگ ، می توان رنگ های سیاه، سفید با مقیاس خاکستری، تک رنگ، پس زمینه شفاف و پس زمینه رنگی را منظور نمود.

انواع مختلفی از لوگوها را می توان برای استفاده های متنوع در انواع طراحی ساک دستی ، طراحی سررسید و یا طراحی بروشور و کاتالگ وفق داد. به عنوان مثال، طراحی لوگوی اصلی شما ممکن است یک نسخه علامت کلمه فقط با نام شرکت شما یا یک نسخه با شعار شما و یک نسخه بدون علامت داشته باشد.

در نظر داشته باشید که یکی از نکات مهم در این خصوص ، میزان وضوح طراحی ایجاد شده است. در واقع رزولوشن تعداد کل پیکسل هایی است که روی صفحه نمایش داده می شود. همیشه هم در عرض و هم در ارتفاع اندازه گیری می شود، بنابراین همیشه به عنوان 500*500  px نوشته می شود. 

  • bloger2
  • ۰
  • ۰

ارزیابی خدمات چاپی مختلف بر اساس تقاضا ، کار آسانی نیست. فاکتورهای بسیار مهمی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود که شامل هزینه، کیفیت، جدول زمانی و توزیع است. برای چاپ های تبلیغاتی همچون چاپ سررسید ، چاپ تقویم رومیزی ، چاپ پوستر یا چاپ ساک دستی می توانید ایده های جذابی را بیابید. ضمن آن که می توانید با تکیه بر رنگ و نام تجاری خود، برای چاپ بروشور ، چاپ کاتالوگ ، چاپ پاکت نامه و یا چاپ سربرگ کسب و کار خود اقدام نمایید. گروه چاپ و طراحی نگاران در این خصوص شما را همراهی خواهند کرد و هزینه های طراحی و چاپ با کیفیت را در شرایطی ایده آل اعلام می نمایند.

در نگاران ،  با استفاده از تجهیزات چاپ دیجیتال و افست کلاس جهانی ، کار چاپ صورت می گیرد که  طیف گسترده‌ای از الزامات چاپ را از چاپ بر حسب تقاضا، کوتاه‌مدت تا چاپ با تیراژ بالا و با کیفیت لازم را تسهیل می کند. در این گروه حرفه ای چاپ و طراحی، مجموعه وسیعی از کتاب در موضوعات مختلف تولید می شود که با انواع جلد گالینگور یا جلدهای کاغذی نرم، صورت می گیرد. می توانید چاپ کتاب ، چاپ مجله و نشریه و دیگر کتب عکس دار سفارشی را به گروه نگاران بسپارید.

چاپ و طراحی حرفه ای در نگاران

در گروه چاپ و طراحی نگاران تلاش می شود تا نیازهای مشتریان خود را با ارائه محصولات و خدمات چاپ با کیفیت بالا و مقرون به صرفه برآورده نموده و رضایت مشتری را برای تمام محصولات نهایی خود تضمین نماید. می توانید ایده ها و طرح های خود را به گروه طراحی نگاران بسپارید و مطابق با نیازمندی خود و شرایط رویدادهای در پیش ، چاپ و طراحی سفارشی را دریافت کنید. 

استفاده از تجهیزات و امکانات پیشرفته در چاپ و بهره مندی از تیم طراحی حرفه ای و متخصص در گروه طراحی و چاپ نگاران ، باعث شده است که همواره بهترین کیفیت را در محصولات چاپی و تبلیغاتی خود داشته و ماندگاری آثار خود را تضمین نماید. 

در صورتی که برای چاپ و طراحی سررسید یا طراحی بروشور خود نیاز به راهنمایی و دریافت ایده دارید، می توانید اطلاعات کامل تر را از کارشناسان نگاران دریافت کنید و یا نمونه های اجرا شده را در این سایت مرور نموده تا به طرحی ناب دست یابید. 

  • bloger2
  • ۰
  • ۰

پوسترها روشی شگفت انگیز، خلاقانه و مقرون به صرفه برای رساندن پیام شما در مقابل مخاطبان هستند. آنها در انواع تنظیمات، از جلوی مغازه گرفته تا ایستگاه های اتوبوس، ایستگاه های مترو و فراتر از آن، خوب به نظر می رسند. اما درک تأثیر طراحی پوستر و نحوه استفاده از آن برای حداکثر تأثیر بصری، مفاهیمی نیستند که همه مشاغل به راحتی آن را درک کنند.

با تجربه چندین ساله در چاپ انواع پوستر ، گروه حرفه ای چاپ و طراحی نگاران می تواند به شما کمک کند تا یک کمپین پوستر هدفمند ایجاد کنید تا کسب و کار خود را برای مصرف کنندگان و طرفداران قابل مشاهده کنید. در ابتدا، محصولات یا خدمات خود را برای ارائه در نمایشگاه علامت گذاری کنید.

تجارت دیگر فقط فروش به مخاطبان پیش رو نیست. با ظهور اینترنت، مشتریان شما می توانند انواع اطلاعات و معاملات را در مورد طیف گسترده ای از محصولات جستجو و پیدا کنند. برای اطمینان از اینکه کسب و کار شما محکم در مقابل آنها باقی می ماند، باید یک نام تجاری یا یک نگرش در اطراف کسب و کار خود ایجاد کنید.

اکنون سوال این نیست که چرا باید از شما خرید کنند؟ بلکه وقتی مصرف کننده از شما خرید می کند چه احساسی خواهد داشت؟ فقط نگاهی به برخی از شرکت های بزرگتر و معروف و نحوه برندسازی آنها بیندازید. پوسترها یکی از راه های تبلیغ کسب و کار، محصول یا خدمات شما هستند.

اغنای مشتریان برای بررسی دقیق تر یا خرید از شما پیامی قدرتمند است و پیامی که یک پوستر می تواند آن را با شکوه و ذوق حمل کند با طرح و پیشنهاد مناسب صورت می گیرد. اگر بهترین معامله ای را که تا به حال به مشتریان ارائه کرده اید، ارائه می دهید، با یک پوستر به آنها بگویید مکان های استراتژیک هستند.

اگر پوستر، پیش از حد شلوغ باشد، مردم دور می شوند و هیچ توجهی نمی کنند. اگر می‌خواهید افراد به اطلاعات بیشتری دسترسی داشته باشند، به آنها بگویید کجا می‌توانند آن را پیدا کنند. ایمیل، آدرس وب‌سایت تماس با ما و غیره را ارائه کنید. پوسترها می توانند در نمایشگاه نیز جایگاهی داشته باشند. 

پوسترها را نادیده نگیرید چیزی است که دیوار ایستگاه اتوبوس را زینت می دهد و انتخاب دیگر مکان ها برای نصب پوسترها می تواند در تاثیرگذاری آن نقش داشته باشد. همچنین لوگوی شما، رنگ‌هایی که استفاده می‌کنید، خط تگ شما و هر قسمت دیگر از خلاصه طراحی پوستر برای نمایشگاه ، باید به طور محکم در تمام لوازم بازاریابی شما، از جمله پوسترهای شما، مرتبط باشد. 

  • bloger2
  • ۰
  • ۰

شما می توانید به راحتی با عکس ها و خاطرات مورد علاقه خود تقویم 1401 خود را ایجاد کنید. وقتی صحبت از هدیه دادن متفکرانه به میان می آید، چاپ سررسید عکس دار 1401 گزینه مناسبی هستند. با استفاده از تقویم های عکس، یک ایده هدیه منحصر به فرد شخصی را هدیه دهید. 

می توانید امسال، به‌جای قاب‌بندی عکس، تصاویر خود را به یک تقویم بی نظیر تبدیل کنید و تصاویر خود را به عنوان برنامه ریز ماهانه یا پوستر تقویم نمایش دهید. یک عکس مورد علاقه برای هر ماه را در تقویم خود نمایش دهید یا یک هدیه تقویم منحصر به فرد را با تصاویر زیبا انتخاب کنید. 

با انتخاب یک قالب تقویم از تقویم دیواری شخصی ، تقویم  رومیزی ، پوسترهای تقویم می توانید از ابتدای سال طراحی سررسید خود را شروع کنید یا یک محدوده سفارشی را انتخاب کنید تا نیازهای شما را منعکس کند. سپس، عکس‌ها را در قالب‌های تقویم قرار داده و آن را با تزئینات و متن سفارشی کنید.

جمع آوری تصاویر برای تقویم سفارشی 

هنگام استفاده از یک طراح مناسب در طراحی تقویم ، گزینه های شما بی پایان هستند. می‌توانید عکس‌هایی را که از بچه‌ها در هر فصل دارید بگیرید، یا یک عکس‌برداری ویژه برای ثبت چهره درخشان آن‌ها در لحظات موضوعی هر ماه برنامه‌ریزی کنید. 

هنگامی که تصاویر را آماده کردید، قرار دادن آنها در قالب های تقویم آسان تر از همیشه است. شما می توانید تقویم خود را در هر ماه شروع کنید. هنگامی که یک تقویم ایجاد می کنید، می توانید پس از انتخاب ماه برای شروع، به راحتی عکس های خود را در قالب های ماه به ماه ایجاد کنید.

 می توانید از تم های مختلف که در مجموعه طراحی و چاپ نگاران قرار گرفته است استفاده کرده و یا ایده بگیرید تا بتوانید تقویم سفارشی عکس دار خود را بسازید. همچنین باید تزیینات و متن سفارشی را برای گنجاندن تاریخ ها و مناسبت های مهم اضافه کنید و عکس های خود را در طراحی منحصر به فرد تقویم خود مرتب کنید. 

می توانید یک تقویم عکس دار در تمام طول سال برای هدایای باورنکردنی برای دوستان، خانواده و عزیزان بسازید. امسال، عکس های مورد علاقه خود را از بچه ها بگیرید و آن تصاویر را به تقویم 1401 تبدیل کنید. تقویم های عکس ایده های خوبی برای هدیه برای همه عزیزان شما هستند. تقویم های دیواری سفارشی و تقویم های ماه به ماه برای میز کارشان هدایای باورنکردنی برای هرکسی است که می خواهد میز کارش مرتب بماند. 

  • bloger2
  • ۰
  • ۰

همه ما می دانیم که هدف از استفاده از تقویم چیست. تمدن مدرن چیزهای زیادی به ما داده است که می توانیم هر کاری که بخواهیم انجام دهیم. تقویم هدیه دیگری از تمدن مدرن است. بهترین طراحی سررسید این به ما کمک می کند تا تاریخ ماه و سال را محاسبه کنیم. همچنین می توانیم تعطیلات را بررسی کرده یا هر روز خاص دیگری را از طریق تقویم علامت گذاری کنیم.

چاپ تقویم بخش بسیار کوچکی از زندگی ما است، اما نقش بسیار مهمی دارد و برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گرفته است. وقتی به تقویم فکر می کنید، اولین چیزی که به ذهنتان می رسد، شاید جدولی باشد که اعداد در ستون های مختلفی مرتب شده اند. این به ما کمک می کند تا تاریخ ها و روزها را به خاطر بسپاریم و هر روز از آن استفاده کنیم.

مطمئناً اکثر مردم با یک تقویم الکترونیکی مانند تلفن همراه یا لپ‌تاپ خود با کلیک چند کلید احساس راحتی می‌کنند، اما هیچ چیز بهتر از جلوه بصری یک تقویم فیزیکی نیست. نه تنها این، بلکه از تقویم برای تجارت و اهداف دیگر در راستای بازاریابی نیز استفاده می شود.

تنوع طراحی تقویم

هویت کسب و کار از طریق عناصر بصری که در داستان یک شرکت قرار می گیرند و معمولاً شامل لوگو، کارت ویزیت، یادداشت و تقویم رومیزی هستند، بیان می شود. به همین دلیل است که تقویم ها با سازمان های تجاری بیشتر آشنا هستند زیرا می خواهند با مشتریان خود به روز باشند.

خود اصطلاح تقویم از تقویم مشتق شده است، اصطلاح اولین روز ماه در تقویم رومی، مربوط به فعل فراخوانی است که به فراخوانی ماه نو در زمانی که برای اولین بار دیده شد اشاره دارد. انواع مختلفی از تقویم ها وجود دارد که بسته به شکل و بسیاری موارد دیگر با طراحی آنها مشخص می شود. 

طراحی تقویم برندینگ شامل یک طرح برند خاص است و با رنگ، لوگو و شعار برند همراه است. اگر صاحب کسب و کار هستید و به دنبال راهی با تاثیر بالا، مقرون به صرفه و طولانی مدت برای تبلیغ برند خود هستید، پس باید طراحی تقویم را در نظر بگیرید. می توانید برای طراحی و چاپ سررسید 1401 خود از خدمات نگاران استفاده نمایید.

  • bloger2