شرکت چاپ و تبلیغات نگاران

خدامت چاپ با کیفیت در بزرگترین مجتمع چاپ و تبلیغات

شرکت چاپ و تبلیغات نگاران

خدامت چاپ با کیفیت در بزرگترین مجتمع چاپ و تبلیغات

۴۳ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چگونه می توان تعداد صفحات مناسب را در طراحی حرفه ای کاتالوگ تعیین کرد.  برنامه ریزی گردش خوب و بازرگانی موفق یک شرکت،  کاتالوگ سفارشی آن  است. دانستن تعداد کاتالوگ برای گردش را می توان با محاسبه نقطه سربه سر کاتالوگ تعیین کرد. اما، تعیین تعداد صفحاتی که چاپ کاتالوگ باید شامل شود می تواند دشوارتر و تا حدودی دلخواه تر باشد. 

به برخی از معیارهای اساسی برای تعیین تعداد صفحات مناسب نیاز است. لازم است که برای بازدهی بهتر، تعداد صفحات در کاتالوگ بررسی شده و صرفه اقتصادی آن نیز در نظر گرفته شود تا بتواند تاثیر مناسب را در فروش گذاشته و به اعتبار آن نیز بیافزاید.

نحوه طراحی کاتالوگ

لازم به ذکر که در طراحی کاتالوگ نمی توان صفحات زیادی زیادی را در نظر گرفت. تصمیم برای افزودن صفحات همیشه باید یک تصمیم تجاری باشد. افزودن صفحات به معنای حفظ تراکم صفحه مناسب است. این بدان معنا نیست که ما باید فضای بیشتری را به موارد اضافه شده اختصاص دهیم. همچنین به این معنا نیست که فضای بیشتری برای محصولات موجود باید در نظر گرفته شود. برای اینکه اقتصادی کار کند، با افزایش تعداد صفحات، تراکم مناسب باید حفظ شود.

بهتر است با افزایش 8 صفحه کار کنید. بنابراین، اگر صفحاتی را به کاتالوگ خود اضافه کنید، در واقع در مورد افزودن حداقل 8 صفحه صحبت می کنید. مضرب از پایه 8 صفحه به 16 صفحه، 32 صفحه و غیره افزایش می یابد. به طور کلی، برای مثال، اضافه کردن تنها 4 صفحه جدید مقرون به صرفه نیست، اگرچه می توان این کار را انجام داد. 

قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ

برای آن که به قیمت چاپ کاتالوگ مناسبی دست یابید، لازم است که خط تولید را به دسته های محصول تقسیم کنید. تعداد محصولات موجود در هر دسته را تعیین کنید و آنها را در محدوده قیمت از پیش تعیین شده بررسی کنید تا شکاف قیمتی را کشف کنید. شما می توانید برای طراحی کاتالوگ خود از کارشناسان نگاران یاری بگیرید و با توجه به نمونه هایی که به شما ارائه می کنند، بهترین انتخاب خود را در کاتالوگ داشته باشید. طراحان حرفه ای نگاران، می توانند کاتالوگ سفارشی کسب و کار شما را ارائه کنند.

  • bloger2
  • ۰
  • ۰

برای آن که بتوانید چاپ با کیفیت سالنامه را داشته باشید، لازم است که نکات مهمی را در نوع کاغذ، پوشش جلد، صحافی، نوع چاپگر و بسیاری موارد دیگر در نظر داشته باشید. در اینجا به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید برای چاپ سالنامه خود اقدام کنید.

آیا می دانستید که صدها یا هزاران نوع کاغذ و ضخامت وجود دارد که می توان از آنها برای چاپ سالنامه استفاده کرد؟  یک برگه از چاپگر خانگی خود بردارید و آن را لمس کنید. حالا یک مجله بردارید و مقایسه کنید. صفحه چاپگر شما کمی زبرتر از صفحات مجله است. ورق چاپگر خانگی، به طور کلی یک کاغذ بدون پوشش است، کاغذی که هیچ رنگدانه ای روی آن اعمال نشده است.

البته به این معنی نیست که کاغذ بدون روکش خوب نیست، اما این نیز فقط یک نوع کاغذ است. برخی از شیک ترین چاپ مجله ، بر روی استوک بدون روکش چاپ می شوند. باید در نظر داشته باشید که ضخامت و شدت سفیدی می تواند کاغذهای بدون روکش را مناسب ارائه کند.

کاغذی که هیچ رنگدانه ای روی آن اعمال نشده باشد، سبک تر می شود. این بدان معنی است که می توانید کاغذ ضخیم تری را برای همان وزن انتخاب کنید. صفحات خالی شما روشن تر و سالنامه شما ضخیم تر و در عین حال سبک تر به نظر می رسند.

اکثر مجلات، بروشورها، کاتالوگ ها و سالنامه ها روی کاغذ پوشش داده شده، چاپ می شوند. کاغذ روکش دار دارای روکش براق یا مات است. به طور کلی بسیار روانتر است و تأثیر زیادی بر ظاهر صفحات در هنگام چاپ سالنامه دارد. پوشش سطح اجازه می دهد تا به جزئیات واضح تر دست یابید، تراکم رنگ را بهبود بخشد و جذب جوهر را کاهش دهید که در این شرایط، صفحات شما پر جنب و جوش و رنگارنگ به نظر می رسند. 

همچنین در خصوص وزن کاغذ نیز، گزینه های زیادی برای انتخاب دارید. هر چه سبک تر انتخاب کنید کاغذ شما نازک تر خواهد بود. توجه داشته باشید که می توانید برای طراحی سالنامه خود و چاپ آن در نگاران اقدام کرده و بهترین ایده ها را در کیفیت چاپ سالنامه سفارشی ، دریافت کنید.

  • bloger2
  • ۰
  • ۰

با نزدیک شدن به پایان سال، سوالات بیشتری در مورد نحوه چاپ سررسید دریافت می کنیم. چاپ تقویم یک ابزار بازاریابی محبوب است، بنابراین بسیاری از کسب و کارها به چند دلیل خوب، تقویمی را برای فصل تعطیلات چاپ می کنند. این کاملا روشن است که همه به تقویم نیاز دارند و اکثر مردم در صورت دریافت رایگان، از تقویم استفاده خواهند کرد. ضمن آنکه آنها برند شما را به مدت یک سال در مقابل مخاطبان نگه می دارند. تقویم‌های شخصی‌شده با دور شدن از جنبه تجاری ، به دلایل مشابه به عنوان هدایای مناسب نیز محبوب هستند.

با این حال، طراحی تقویم‌ها چالش برانگیز است و اگر به مقدار قابل توجهی ساخته شوند، می‌توانند گران باشند. چاپ حرفه ای آنها تقریباً همیشه منجر به تقویم هایی می شود که ظاهر و احساس بهتری دارند و هر قطعه ارزان تر می شود. طراحی سررسید سفارشی که فراتر از عملکرد اصلی نشان دادن تاریخ عمل می‌کنند، باید به‌گونه‌ای ایجاد شوند که واقعاً برند شما یا موضوع اصلی طراحی را نشان دهد.

طراحی سررسید

تایپوگرافی، مضامین، طراحی بصری و انتخاب قالب تقویم باید دقیقاً با هدف مورد نظر مطابقت داشته باشد و تا حد امکان از منحرف کردن آن جلوگیری شود. این مشکل، زمانی بیشتر می شود که چندین طراح یا مشارکت کننده دارید که با یک طرح تقویم چند صفحه ای کار می کنند.

با این حال، حتی با وجود اینکه یک طراح بر روی یک تقویم خاص کار می کند، همچنان مهم است که اطمینان حاصل شود که اهداف اصلی چاپ سررسید را برآورده می کند. این صرف نظر از اینکه تبلیغاتی، شخصی یا هر چیز دیگری باشد درست است.

این احتمال وجود دارد که یک الگوی تقویم به راحتی در دسترس نیازهای شما را برآورده کند. این به چندین مشکل رایج در مورد چاپ تقویم کمک می‌کند. حتی اگر تصمیم دارید از یک الگو استفاده نکنید، بررسی کردن با آن می‌تواند به شما کمک کند تا به مسائل احتمالی توجه کنیدکه حتی با طراحی سفارشی‌تر نیز می توان جذاب تر باشد.

توجه داشته باشید که تصاویر با کیفیت پایین اغلب هنگام چاپ تار یا پیکسلی به نظر می رسند. خدمات چاپ حرفه ای قادر به ایجاد چاپ با کیفیت عکس هستند، اما ممکن است نتوانید در صورت استفاده از تصاویر با کیفیت پایین، بهترین نتیجه را دریافت کنید. برای این کار، توصیه می شود تا از خدمات چاپ و طراحی نگاران استفاده کنید تا بتوانید چاپ سررسید سفارشی خود را تهیه نمایید.

  • محمد اسماعیلی
  • ۰
  • ۰

چاپ پوستر ارزان

پوسترها چه به شکل چاپی بوده و چه به صورت دیجیتالی به اشتراک گذاشته شوند، به لطف توانایی آنها در ایجاد بیانیه بصری تاثیرگذار، همچنان یک قالب رسانه ای بسیار محبوب هستند. پوستر، اولین بار به عنوان یک رسانه تبلیغاتی در اواخر قرن نوزدهم ظاهر شد. اما این روند آغازگر دوره ای از طراحی پوستر هنری است که ایجاد شد.

با گذشت زمان، از پوسترها برای بیان ذوق های فرهنگی مختلف استفاده شده است. امروزه از چاپ پوستر برای کاربردهای عملی تری مانند کمپین های سیاسی و یا تبلیغاتی، برنامه های بهداشت عمومی، آموزش و ایمنی استفاده می شود. 

پوسترهای رویداد

حتی در دنیای دیجیتال امروزی، پوسترهای رویداد همچنان یک رسانه اصلی برای تبلیغ کنسرت ها، نمایشنامه ها و موزیکال ها، نمایشگاه ها، رویدادهای ورزشی، کنفرانس ها و نمایشگاه های تجاری هستند. تقریباً هر نوع رویداد عمومی با نوعی پوستر تبلیغ می شود که برخی از آنها تأثیری ماندگار در خاطرات جمعی ما می گذارند. می توانید برای تهیه و چاپ پوستر خود، از ایده های جذابی که در نگاران ارائه می شود، استفاده کنید.

از آغاز قرن بیستم، برندهایی مانند کوکاکولا، کامل، اپل و نایک پوسترهایی تولید کردند که در آزمون زمان مقاومت کردند. بسیاری از آنها برای تبلیغات چاپی چند منظوره طراحی شده اند که از طریق مجلات، روزنامه ها، بیلبوردها و پوسترها در سطح شهرها توزیع می شوند.

این در حالی است که برخی از معروف ترین طراحی پوستر ها با لحظات و درگیری های مهم در تاریخ بشر مرتبط هستند. این در حالی است که پوسترهای فیلم نیز توانسته اند تاثیر بسیاری در فروش آن ها داشته و مخاطبان بسیاری را جذب نمایند. در حقیقت، چاپ پوستر فیلم، شاید محبوب ترین و پرطرفدارترین مواد چاپی باشند. این امر به ویژه برای پوسترهای فیلم های موفق و پرستاره بیشتر نمود داشته باشد که با طراحی فوق العاده و تاثیرگذاری عمیق، همراه است.

می توانید به آسانی با کمک طراحان نگاران، یک پوستر، اینفوگرافیک، گزارش یا ارائه زیبا به صورت آنلاین ایجاد کنید.  برای تهیه پوسترهای انگیزشی و جذاب، طراحان نگاران شما را یاری خواهند کرد تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین چاپ پوستر خود را داشته باشید.

  • محمد اسماعیلی
  • ۰
  • ۰

ساعت ها وقت صرف می کنید تا با دقت طرح لوگو را آپلود کنید و رنگ های مناسب را برای گرافیک و نام های تجاری انتخاب نمایید. اگر کاملاً مطمئن نیستید که چگونه شروع به تبلیغ مارک خود کنید، نگران نباشید. طبیعی است که با ارتقای سطح کسب و کار خود نیاز به ابزارهای مناسب برای تبلیغ دارید که چاپ ساک دستی ، می تواند یکی از گزینه های جذاب و تاثیرگذار در بازاریابی مشاغل باشد.

یکی از اقداماتی که باید در نظر داشته باشید این است که با طراحی لوگو و نام تجاری خود روی ساک دستی، می توانید یک طراحی مناسب را برای معرفی کسب و کار خود داشته باشید. ارائه ساک دستی همراه با چاپ بروشور و یا چاپ کاتالوگ می تواند شخصیت کسب و کار شما را افزایش داده و در ارسال نمونه های محصول، نقش موثری داشته باشد. 

استفاده از طراحی و رنگ مناسب

آیا می دانستید که بسیاری از افراد معتقد هستند که رنگ دلیل اصلی خرید یک محصول است؟ چاپ ساک دستی شما باید زیبا باشند، پس حتما طراحی و چاپ خود را به یک چاپگر معتبر سفارش دهید که بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.

کارشناسان طراحی نگاران، با توجه به تجربه و تخصصی که دارند، می توانند بهترین عملکرد را برای شما داشته و طرح رنگی مناسب با کسب و کار شما را ارائه کنند. طرحی که به خوبی با برند شما همبستگی دارد، می تواند در جذاب چاپ ساک دستی بیافزاید. همچنین لازم است که آنها را بر اساس رنگ های مختلف تهیه کنید تا جذابیت های بصری بیشتری را ایجاد نمایید.

در نظر داشته باشید که می توانید از جذابیت های سادگی استفاده کرده و بدون شلوغ کردن طراحی ساک دستی خود، آن را برای انواع مختلفی از سلایق مشتریان، آماده و چاپ نمایید. همچنین استفاده از اندازه های متفاوت نیز می تواند در این موضوع موثر باشد. این مهم است که سایزهای مختلفی را در چاپ ساک دستی در نظر بگیرید تا برای ارسال انواع محصولات از جمله کالاهای تولید شده، بروشور، سررسید و یا کاتالوگ های شما باشد.

  • محمد اسماعیلی
  • ۰
  • ۰

بروشور بازاریابی یکی از قدیمی ترین ترفندهای بازاریابی است. در حالی که استراتژی های دیجیتال بر روندهای بازاریابی مدرن تسلط دارند، تکنیک های سنتی مانند چاپ بروشور ، فروش قابل اعتمادی را به همراه دارد. در واقع، رسانه های بازاریابی فیزیکی ممکن است قدرتمندتر از همیشه باشند. رسانه‌های فیزیکی به یاد ماندنی‌تر، متقاعدکننده‌تر و بیشتر از رسانه‌های دیجیتال منجر به خرید می‌شوند.

بهترین استراتژی‌های بازاریابی امروزی، این است که بازاریابی دیجیتال را با جنبه فیزیکی مانند چاپ و طراحی بروشور ادغام کنید. به همان اندازه که وب‌سایت‌ها و گرافیک رسانه‌های اجتماعی بر آگهی‌ها، بروشورها و پوسترها تمرکز دارند.

نحوه طراحی یک بروشور بازاریابی 

برای چاپ بروشور ، مخاطبان هدف بازاریابی خود را مشخص کنید. برای بروشور بازاریابی خود پیامی متفکرانه و هدفمند ایجاد نمایید و تصاویر منحصر به فرد و معناداری را جمع آوری کنید. هنگام طراحی بروشور، آن را پیرامون تصاویر و برند خود طراحی کنید. اما در نظر داشته باشید که طراحی بروشور یکسان، را برای محصولات مختلف تغییر دهید.

در این خصوص می توانید از راهنمایی ها و ایده های خلاقانه چاپ و طراحی نگاران بهره مند شوید. به خاطر داشته باشید که قبل از اینکه شروع به فکر کردن در مورد اینکه بروشور شما چگونه خواهد بود، باید چند چیز در مورد مشتریان و اهداف خود بیابید. به حتم چاپ بروشور در کسب و کار شما، برای بخش خاصی از بازار هدف قرار گرفته  است و لازم است که مطابق با آن ها، طراحی بروشور صورت گرفته و از تصاویر، فونت ها و رنگ بندی مناسب استفاده شود.

اگر در نظر دارید که با ارسال بروشورها به مشتریان خود، آنها را تشویق کنید تا به فروشگاه فیزیکی و یا آنلاین شما سربزنند، لازم است با استفاده از تصاویر جذابیت های لازم را ایجاد کرده و برای ترغیب ایشان برای حضور در فروشگاه شما، از کد های تبلیغاتی و تخفیفی استفاده کنید که به بازدید کنندگان تعلق خواهد گرفت. این می تواند یکی از کلید های موثر و موفق در بازاریابی موثر با چاپ بروشور باشد که می توانید با کمک کارشناسان نگاران ، به آن دست یابید.

  • محمد اسماعیلی
  • ۰
  • ۰

یکی از مواردی که می تواند به برجسته شدن چاپ کاتالوگ کمک کند رنگ است. هنگام طراحی یک بروشور با جزئیات بیشتر، رنگ بسیار اهمیت دارد. این عمدتاً به دلیل استفاده از تصاویر و نوشتار و اطمینان از اینکه رنگ‌های استفاده شده می‌توانند برجسته باشند و در صفحه با هم برخورد نکنند، باز می‌گردد.

یک کاتالوگ اغلب بیشتر در مورد جلب توجه مخاطب و ارائه اطلاعات لازم است که می تواند خرید را ایجاد کند. بروشورها از جهات مختلفی متفاوت هستند. شاید قابل توجه ترین جزئیات از نظر مقدار متن و صفحاتی باشد که در یک بروشور گنجانده شده است. هنگام طراحی کاتالوگ خود، مهم است که قبل از شروع فرآیند طراحی، اهداف واضح آن را درک کنید.

طراحی کاتالوگ

رنگ نقش مهمی در طراحی هر کاتالوگ ایفا می کند، از ظاهر جلد جلویی و پشتی گرفته تا چیدمان و ظاهر کلی که در سراسر آن وجود دارد. همچنین مهم است که تأثیر رنگ بر متن، سرصفحه ها، عکس ها و هر اطلاعات مهم دیگری که باید برجسته باشد، را در نظر بگیرید. بنابراین هنگام تصمیم گیری در مورد رنگ کاتالوگ خود باید به نکاتی توجه کنید.

بیشتر مردم تمایل دارند تا زمانی که به صفحه یا بخش مورد علاقه خود برسند، به سرعت از طریق یک رنگ مشخص در کاتالوگ، آن را اسکن کنند. به همین دلیل است که یک هدر واضح حیاتی است. افزودن یک حاشیه در اطراف عنوان صفحه شما می تواند به آن کمک کند تا زمانی که خواننده از صفحه ای به صفحه دیگر حرکت می کند، برجسته شود. 

استفاده از رنگ‌هایی که از رنگ پس‌زمینه اصلی متمایز می‌شوند، هنگام اضافه کردن هدر در چاپ کاتالوگ ، بسیار مهم است. همچنین مهم است که از متن بزرگ و پررنگ برای عناوین خود استفاده کنید تا به برجسته شدن آنها کمک کنید.

اندازه متن در طراحی کاتالوگ 

هنگام تصمیم گیری در مورد رنگ در طراحی کاتالوگ ، توجه به اندازه متن مهم است. هر چه متن را کوچک‌تر کنید، خواندن آن سخت‌تر می‌شود و این به ویژه در مورد رنگ‌های روشن‌تر مانند سفید و زرد صدق می‌کند. رنگ‌های تیره‌تر مانند سیاه اغلب انتخاب خوبی برای متن در بروشور هستند، زیرا خوانندگان با مشاهده منظم رنگ سیاه از طریق کتاب‌ها، مجلات، روزنامه‌ها و حتی وب‌سایت‌ها آشنا هستند. شما می توانید از گروه طراحی و چاپ نگاران ، راهنمایی های لازم را در خصوص طراحی و چاپ کاتالوگ خود دریافت کنید.

  • محمد اسماعیلی
  • ۰
  • ۰

چاپ سالنامه به تصمیمات مهم زیادی نیاز دارد که بر ظاهر و احساس آن تأثیر می گذارد. این مهم است که تصمیم بگیرید آیا باید از کاغذ روکش دار یا بدون روکش استفاده کنید. ضخامت کاغذ چقدر باشد و روکش براق باشد یا مات. اینها تنها برخی از ملاحظات بسیاری است که در فرآیند چاپ سالنامه وجود دارد. شاید مهم ترین نکته نوع صحاف باشد که استفاده می کنید. دلیل این امر این است که سالنامه مدرسه برای تمام طول سال باقی می مانند. برای بسیاری از افراد، آنها خاطرات ارزشمندی را از یک سال زندگی ثبت می کنند. 

صحافی سالنامه 

چهار نوع متداول صحافی سالنامه وجود دارد که سه مورد از آنها گزینه های جلد نرم هستند. اینها عبارتند از PUR باند کامل، مارپیچ و زین دوخت و نوع چهارم گالینگور است. هنگامی که چاپ سالنامه ای محکم و بادوام می خواهید که در مدت زمان لازم، مقاومت کند، جلد گالینگور انتخاب واضحی است. با این حال، چاپ سررسید شامل عوامل دیگری نیز می شود که از تعداد صفحات سالنامه گرفته تا بودجه تولید و چاپ را شامل می شود. 

چاپ سالنامه با جلدهای مختلف

صحافی با جلد گالینگور بیش از 200 سال است که انتخاب سنتی بوده است. با این حال، دلایل زیادی برای استفاده از روش صحافی جلد نرم وجود دارد. پوشش نرم انتخاب خوبی است زمانی که سالنامه بین 60 تا 150 صفحه دارد و قرار است که قیمت چاپ سالنامه ، با بودجه ای محدود تامین گردد. صحافی‌های جلد نرم طیف گسترده‌ای از گزینه‌های طراحی و چاپ را ارائه می‌دهند که برای افرادی که به دنبال سالنامه‌ای هستند که با قالب سنتی همراه نباشد، ایده‌آل هستند.

چاپ سالنامه سفارشی

این در حالی است که چاپ زین دوخت یک روش صحافی اقتصادی است که عموماً برای سالنامه هایی با تعداد صفحات کم استفاده می شود. صفحات، روی کاغذهای بزرگی چاپ می شوند که از وسط تا شده و داخل یکدیگر قرار گرفته اند. در نظر داشته باشید که برای چاپ سالنامه سفارشی ، می توانید به راحتی با بخش طراحی نگاران در تماس باشید و ایده های جذاب ایشان را دریافت کرده و سالنامه منحصر به فرد خود را چاپ نمایید.

  • محمد اسماعیلی
  • ۰
  • ۰

شاید در مواقع بسیاری، برای تنظیم برنامه های خود، دچار سردرگمی شده و نمی توانید آن ها را مدیریت کنید. در نگاران، طراحی تقویم رومیزی را ارائه کرده ایم تا به شما کمک کند برای چیزهایی که در زندگی شما اهمیت دارد، زمان‌بندی کنید، در کنار تغییرات غیرمنتظره در برنامه‌ها و در عین حال از برنامه‌های روزمره و ترجیحات خود درس بگیرید. 

با چاپ تقویم رومیزی ، بهترین زمان را برای شما برای انجام فعالیت‌های خاص و یادگیری را در طول زمان مشخص می‌کنند. تصویرسازی ها در سررسید با هم کار می‌کنند تا به شما کمک نمایند تا در مسیر صحیح بمانید و شما را در این فرآیند راهنمایی کنند.

تصویرسازی به عنوان ابزاری مناسب در سررسید

آثار هنری در تقویم ها، کاربران را تقویت می‌کند و به کاربران این امکان را می دهد تا اهداف مختلفی را که در برنامه تنظیم کرده‌اید، در نظر داشته و برای پرداختن به کارهای خانه و حفظ ارتباط با افرادی که در زندگی شما مهم هستند، با برنامه مشخصی حرکت کنید. 

تصویرسازی به‌عنوان پلی بین آرزوها و محتوایی که در تقویم می‌بینید عمل می‌کند و اهداف را ملموس‌تر و عملی‌تر می‌کند. برای مثال، استفاده از تصاویر جذاب و خاطره انگیز، می تواند هویت ماندگاری را به تقویم های رومیزی بدهد. برای صاحبان مشاغل نیز، ایجاد تصاویر در چاپ تقویم رومیزی ، می تواند با نمونه های عکس های محصولات و یا خدمات باشد که می تواند اعتماد و توجه مخاطب را جلب کند.

طراحی تقویم رومیزی

ایجاد تعادل بین منحصر به فرد بودن هر طراحی در هویت بصری و رویکرد بصری فراگیر، اهداف بسیار مهمی در چاپ و طراحی تقویم رومیزی است. تصاویر با جزئیات گرافیکی و استفاده منحصر به فرد از سایه ها و بافت ها ، کاربران را به وجد می آورد. 

هنگام گردآوری کارهای نمونه، لازم است که به رنگ سازمانی و لوگوی کسب و کار نیز توجه لازم مبذول شود. در صورتی که برای چاپ تقویم رومیزی خود ایده ای ندارید، می توانید با بخش طراحی نگاران در ارتباط بوده و کار طراحی و چاپ سررسید خود را به ایشان بسپارید.

  • محمد اسماعیلی
  • ۰
  • ۰

جلد کاتالوگ شما اولین برداشت از محتویات داخل آن خواهد بود. بنابراین، اگر آن را به خوبی طراحی کنید، جلد شما خوانندگان را تشویق می کند تا داخل کاتالوگ را نگاه کنند. چاپ کاتالوگ یک روش بازاریابی موثر است، اگر بتوانید خوانندگان را وادار به باز کردن آن کنید، اما تنها راهی که انجام می دهید ایجاد جلدی است که برای مخاطبان شما جذاب باشد.

در طراحی کاتالوگ نام شرکت باید در نگاه اول به راحتی قابل خواندن باشد. سعی نکنید نام خود را به هیچ وجه زیبا کنید که آن را غیرقابل تشخیص کند. تاریخ های موثر نیز باید به راحتی نمایان باشند. شماره تلفن و آدرس وب خود را فهرست کنید تا مشتریان از ابتدا بدانند چگونه با شما تماس بگیرند.

چاپ کاتالوگ راهی برای فروش محصول شماست. مطمئن باشید که جلد شما خواننده را تشویق به اقدام می کند. تبلیغ خود را روی جلد قرار دهید. هر گونه تخفیف ویژه، ارسال رایگان یا ضمانت محصول باید به طور خلاصه روی جلد قید شود. منتظر نباشید تا خواننده به داخل کاتالوگ نگاه کند. آنها ممکن است هرگز به این حد نرسند، بنابراین بهترین پیشنهاد خود را در ابتدا در طراحی کاتالوگ قرار دهید.

عکس روی جلد 

محصولی را انتخاب کنید که اکثریت مشتریان شما دوست دارند. در کنار آن در چاپ کاتالوگ ، باید شماره صفحه را فهرست کنید و خواننده را تشویق کنید تا کاتالوگ را ورق بزند. همچنین تصوری مطابق با برند شرکت خود ایجاد کنید. طرح جلد باید با سایر مواد بازاریابی شما سازگار باشد. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما سنتی است، نباید احساسی از مد روز برای کاتالوگ خود ایجاد کنید. طراحی کاتالوگ می تواند به اعتبار شما کمک کند اگر به برند شرکت خود وفادار باشید.

هنگامی که پیام کلی جلد کاتالوگ خود را در نظر می گیرید، به این فکر کنید که مصرف کننده چه چیزی را از آن برداشت خواهد کرد. آیا آنها متوجه خواهند شد که کسب و کار شما چیست؟ آیا برای آنها واضح است که شما چه پیشنهادی دارید؟ با نگاه کردن به دیدگاه مشتری، چاپ کاتالوگ خود را موثرتر کنید.

اجازه ندهید طراحی کاتالوگ، دلیل فروش از دست رفته باشد. هنگام چاپ کاتالوگ، طراحی یک جلد پویا با رعایت چند نکته، آسان است، بنابراین وقت خود را صرف کرده و آن را به کمال طراحی کنید. در این خصوص، نگاران نیز می تواند شما را راهنمایی کند.

  • محمد اسماعیلی