شرکت چاپ و تبلیغات نگاران

خدامت چاپ با کیفیت در بزرگترین مجتمع چاپ و تبلیغات

شرکت چاپ و تبلیغات نگاران

خدامت چاپ با کیفیت در بزرگترین مجتمع چاپ و تبلیغات

  • ۰
  • ۰

تقویم های سفارشی جیبی ، دارای تنوع بالایی از طرح و نقش منحصر به فرد است که به شما کمک می کند زمان خود را برنامه ریزی کنید. شما می توانید این تقویم های جمع و جور و راحت را در هر جایی با خود ببرید. در حقیقت، سررسید 1401 ، راهی عملی برای تبلیغ کسب و کار و پیام برند شما است.

تقویم‌های شخصی‌شده در اندازه جیبی، می توانند بر روی کاغذ دمیمات با روکش مات چاپ ‌شوند که سطح روشنایی بالایی دارد و درخشندگی ابریشمی به آنها می دهد. این نوع از تقویم، تصاویر با کیفیت بالا را برجسته می کند و متن واضحی تولید می کند.

سفارش تقویم جیبی 

گزینه های زیر هنگام سفارش در دسترس هستند :

اندازه : مدل کلاسیک 8.5*5.5 سانتی متر یا مدل تا شده 17*5.5 سانتی متر را برای یک سطح دوتایی انتخاب کنید تا محتوای خود را روی آن چاپ نمایید. می توانید اندازه و طرح مورد نظر خود را نیز به صورت شخصی سازی شده، درخواست کنید.

گوشه‌ها : این به شما این امکان را می‌دهد تا با شکل دادن به گوشه‌ها که می‌توانند مربع یا گرد باشند، یک لمس مناسب به تقویم جیبی خود اضافه کنید.

لمینیت : انتخاب کنید که تقویم های خود را لمینت کنید تا از آنها در برابر خراش و سایش محافظت نمایید.
طراحی روی سررسید 1401 : سه گزینه مختلف موجود است لاک سه بعدی، روکش طلا یا روکش نقره. لاک سه بعدی یک لاک فوق ضخیم است که در قسمت های منتخب طرح گرافیکی اعمال می شود. روکش‌های طلا و نقره توسط فویل‌های مهر زنی داغ بر روی قسمت‌های خاصی از مواد که توسط شما انتخاب شده‌اند، اعمال می‌شوند.

طراحی گرافیکی 

دو نوع طرح بندی مختلف موجود است که شامل نسخه ایتالیایی یا انگلیسی می شود و همه این گزینه ها به شما این امکان را می دهند که تقویم های جیبی خود را منحصر به فرد کنید. تقویم‌های سفارشی‌شده را چاپ کنید و از آنها در انواع موقعیت‌ها استفاده کنید. 

آنها می‌توانند به عنوان یک نشانک مفید یا یادآوری برای میز شما عمل کنند. با توجه به اینکه هر سطحی فرصتی برای تبلیغ نام تجاری شماست، تقویم های جیبی، می تواند راه ارزشمندی برای تبلیغ کسب و کار شما باشد. آنها را می توان به عنوان محصولات تبلیغاتی در یک رویداد توزیع کرد یا به بازدیدکنندگان در یک نمایشگاه داد تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات تماس شما را دارند. 
 

  • ۰۰/۱۱/۲۷
  • bloger2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی