مانند بسیاری از صاحبان مشاغل، ممکن است شما قدمتی بیش از برخی از اعضای تیم بازاریابی داشته باشید. با این حال، این باعث ایجاد برخی تجربیات یادگیری مثبت شده است. جوانان به ویژه در آموزش بازاریابی درونگرا، رسانه های اجتماعی و تبلیغات تعاملی به شما کمک می کنند. اما اکنون به نظر می رسد در تلاش شما برای انتشار اخبار کسب و کارتان به روشی اقتصادی، نیاز به چاپ پوستر در کمپین تبلیغاتی نیز مشهود است.
تجربیات مثبت ایجاد شده در بازاریابی های موثر با طراحی های فوق العاده پوسترها، ممکن است به از بین بردن آن تصورات سنتی در مورد این ابزار تبلیغاتی کمک کند. آنها هنوز در اندازه استاندارد محبوبیت دارند. اما برای اهداف تبلیغاتی، می تواند بدون ایجاد محدودیت، برای طراحی آن ها اقدام کرده و اندازه های سفارشی خود را به نگاران ، ارائه نمایید و با یک طراحی خلاقانه، بهترین تاثیرگذاری را بر روی مخاطبان ایجاد کنید.
طراحی پوستر
طراحی پوسترها را می توان سیاه و سفید انجام داده و چاپ کرد، اما یک پوستر رنگی احتمالاً پیام شما را به بهترین وجه در رنگ های مات یا براق برجسته می کند. یک روکش مات یا یک روکش براق کمک میکند تا رنگهای پوستر ، برجسته شوند.
اغلب، سفارش پوسترهای کاغذی را می توان در یک روز آماده کرد. پوسترهای چند لایه نصب شده بر روی فوم سنگین ممکن است کمی بیشتر طول بکشد. این نیز به شما بستگی دارد. چاپگرهای دیجیتال معمولاً میتوانند سفارشی بین یک تا 50 پوستر را در خود جای دهند، در حالی که سفارشهای بزرگتر که بین 50 تا 100000 قطعه هستند معمولاً با یک دستگاه چاپ افست پر میشوند.
مزایای پوسترها
چاپ پوستر ها ، اندازه و کمیت انعطاف پذیری را ارائه می دهد که دو مزیت استفاده از آن را به عنوان یک رسانه تبلیغاتی برای یک تجارت کوچک به نمایش می گذارند. تأثیر بصری سریع و فوری روی مشتریان بالقوه ایجاد می کنند. آن ها دارای پیامی قانع کننده و طراحی تحریک آمیز هستند و هنگامی که از قدرت طراحی برخوردار می شوند، می توانند ابزاری قوی برای تبلیغات کسب و کار شما باشند.