شرکت چاپ و تبلیغات نگاران

خدامت چاپ با کیفیت در بزرگترین مجتمع چاپ و تبلیغات

شرکت چاپ و تبلیغات نگاران

خدامت چاپ با کیفیت در بزرگترین مجتمع چاپ و تبلیغات

۲۹ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مانند بسیاری از صاحبان مشاغل، ممکن است شما قدمتی بیش از برخی از اعضای تیم بازاریابی داشته باشید. با این حال، این باعث ایجاد برخی تجربیات یادگیری مثبت شده است. جوانان به ویژه در آموزش بازاریابی درونگرا، رسانه های اجتماعی و تبلیغات تعاملی به شما کمک می کنند. اما اکنون به نظر می رسد در تلاش شما برای انتشار اخبار کسب و کارتان به روشی اقتصادی، نیاز به  چاپ پوستر در کمپین تبلیغاتی نیز مشهود است.

تجربیات مثبت ایجاد شده در بازاریابی های موثر با طراحی های فوق العاده پوسترها، ممکن است به از بین بردن آن تصورات سنتی در مورد این ابزار تبلیغاتی کمک کند. آنها هنوز در اندازه استاندارد محبوبیت دارند. اما برای اهداف تبلیغاتی، می تواند بدون ایجاد محدودیت، برای طراحی آن ها اقدام کرده و اندازه های سفارشی خود را به نگاران ، ارائه نمایید و با یک طراحی خلاقانه، بهترین تاثیرگذاری را بر روی مخاطبان ایجاد کنید.

طراحی پوستر 

طراحی پوسترها را می توان سیاه و سفید  انجام داده و چاپ کرد، اما یک پوستر رنگی احتمالاً پیام شما را به بهترین وجه در رنگ های مات یا براق برجسته می کند. یک روکش مات یا یک روکش براق کمک می‌کند تا رنگ‌های پوستر ، برجسته شوند.

اغلب، سفارش پوسترهای کاغذی را می توان در یک روز  آماده کرد. پوسترهای چند لایه نصب شده بر روی فوم سنگین ممکن است کمی بیشتر طول بکشد. این نیز به شما بستگی دارد. چاپگرهای دیجیتال معمولاً می‌توانند سفارشی بین یک تا 50 پوستر را در خود جای دهند، در حالی که سفارش‌های بزرگ‌تر که بین 50 تا 100000 قطعه هستند معمولاً با یک دستگاه چاپ افست پر می‌شوند.

مزایای پوسترها 

چاپ پوستر ها ، اندازه و کمیت انعطاف پذیری را ارائه می دهد که دو مزیت استفاده از آن را به عنوان یک رسانه تبلیغاتی برای یک تجارت کوچک به نمایش می گذارند. تأثیر بصری سریع و فوری روی مشتریان بالقوه ایجاد می کنند. آن ها دارای پیامی قانع کننده و طراحی تحریک آمیز هستند و هنگامی که از قدرت طراحی برخوردار می شوند، می توانند ابزاری قوی برای تبلیغات کسب و کار شما باشند.

  • bloger2
  • ۰
  • ۰

خرید یک تقویم عکس برای سال جدید، چه برای خودتان یا به عنوان هدیه به دوستان و یا مشتریان شما باشد، یک راه عالی برای متمایز شدن از تقویم های از پیش چاپ شده سنتی است. هر ماه با خاطره ای ارزشمند و احساسات گرمی که از عکس های مورد علاقه تان در گذشته آورده شده است، شما را به دنیایی متفاوت می برد. خرید سررسید 1401 و سفارش چاپ آن، می تواند یکی از اقدامات موثری باشد که بسیاری از افراد در ماه های پایانی سال به آن می پردازند.

ماهیت شخصی‌شده بهترین تقویم‌های عکس به این معنی است که شما و عزیزان و مشتریانتان، می‌توانید از چیزی بسیار با ارزش‌تر از مجموعه‌ای تصادفی در چاپ سررسید ، لذت ببرید. چاپ تقویم  قابل تنظیم و سفارشی، به شما این امکان را می‌دهند که هر تصویری را که می‌خواهید، در بهترین لحظات خود بگیرید و از آنها در تقویم خود استفاده کنید.

تقویم 1401 سفارشی

بدین ترتیب، تصاویر مورد نظرتان در حالی که تقویمی را به عزیزانتان هدیه می دهید، در اختیار آنهاست . بهترین تقویم‌های عکس هدایایی کاملاً شخصی را می‌سازند. می توانید با کمک گروه طراحی و چاپ نگاران ، تعداد زیادی تم برای انتخاب در طراحی تقویم رومیزی یا چاپ سررسید 1401 خود در نظر بگیرید که هر یک می تواند جذابیت های خاصی را به دیگران منتقل نماید.

در حقیقت تقویم عکسی یک تقویم سفارشی با هر اندازه ای است که از عکس های مورد علاقه شما ایجاد می شود. در حین گشت و گذار در وب، می توانید با خدمات و سایت های زیادی روبرو شوید که طرح ها و تقویم های عکس جذاب و با کیفیت را چاپ می کنند یا آن که از نمونه کارهای انجام شده خود در کسب و کارتان انتخاب کرده و در سررسید خود آن را به چاپ برسانید.

بهترین خدمات تقویم سازی در نگاران به شما این امکان را می دهد که تمام خلاقیت خود را ابراز کنید و پروژه های عالی انجام دهید، حتی اگر مهارت طراحی نداشته و ایده ای برای چاپ سررسید خود در نظر ندارید، می توانید از خدمات طراحی و چاپ نگاران استفاده کنید.. آنها با فرمت ها، قالب ها و رنگ های مختلفی ، برای تحقق ایده های تقویم 1401  به صورت حرفه ای اقدام می کنند.

  • bloger2
  • ۰
  • ۰

شاید به نظر برسد که نباید کتاب را از روی جلد آن قضاوت نمود، اما طراحی حرفه ای جلد کتاب ، یکی از نکاتی است که در صنعت انتشارات و چاپ کتاب ، بسیار مورد توجه است. یک طراحی جلد مؤثر فقط در قفسه های کتابخانه، خوب به نظر نمی رسد. بلکه باید عنوان را به وضوح بیان کند، ژانر را نشان دهد و مخاطبان مناسبی را برای آن کتاب جذب کند. 

به عبارت دیگر، طراحی برای زیبایی شناسی و فروش کتاب شما بسیار مهم است. به همین دلیل است که تقریباً هر نویسنده حرفه ای باید یک طراح جلد کتاب را در نظر داشته باشد تا کار را به درستی انجام دهد. یک طراح جلد حرفه ای می داند که چه چیزی در بازار کار می کند و سبک منحصر به فرد خود را برای برجسته کردن کتاب شما ایجاد می کند. 

آنها برای طراحی جلد کتاب با شما همکاری خواهند کرد تا طرح جلدی ایجاد کنند که دیدگاه شما را برآورده کند و با ترکیب دانش و تجربه خود، برجذابیت کتاب شما بیافزاید. در نهایت، آنها در مورد ملاحظات عملی طراحی جلد به شما کمک خواهند کرد.

چاپ جلد کتاب با کیفیت بالا

 تبدیل جلد کتاب الکترونیکی ، به جلدی مناسب برای چاپ و اطمینان از اینکه تصویر کوچک دیجیتال شما از نظر بصری جذاب است، از دیگر نکات مهم در چاپ کتاب است. به‌علاوه، یک طراح جلد کتاب عالی، دائماً به راه‌هایی فکر می‌کند که از طراحی جلد شما به دست آورد. 
می‌توانید برای انجام طراحی حرفه ای جلد و عطف کتاب خود، از گروه طراحی نگاران کمک بگیرید تا بتوانید با استفاده از نمونه کارهای انجام شده و ایده پردازی های نوآورانه آنها، به بهترین طراحی در جلد کتاب خود برسید. همچنین، اگر زیبایی شناسی متمایزی در ذهن دارید، با طراحان نگاران در میان بگذارید. 

در نظر داشته باشید که مرور این گالری ها، بهترین راه برای فهمیدن آنچه می خواهید است. هنگامی که فهرست کوتاه خود را محدود کردید، می توانید نکات مهمی را در آن در نظر بگیرید. این که کتاب شما در مورد چیست و جلد شما چگونه می تواند آن را منعکس کند، کدام رنگ ها، فونت ها و سایر عناصر طراحی را بیشتر دوست دارید، نمونه هایی از کاورها در ژانر خود که می خواهید از آنها ایده بگیرید را بررسی کرده و در نهایت، مطابق با جدول زمانی و بودجه ای که در نظر دارید، برای طراحی جلد کتاب خود اقدام نمایید.
 

  • bloger2
  • ۰
  • ۰

تجارت، درست مثل همه چیزهای امروزی، در دنیای دیجیتال زیاد اتفاق می افتد. بنابراین فراموش کردن یک بخش اساسی از تصویر برند و بازاریابی آسان است. طراحی ست اداری مارک دار ، یک منبع بازاریابی قدیمی است که امروزه به اندازه قرن هجدهم کارآمد است و نباید آن را نادیده گرفت. می توانید برای اینکار، از نمونه های ارائه شده در نگاران ایده گرفته و برای طراحی و چاپ ست اداری خود استفاده کنید.

ست اداری نامی است که به مواد مورد نیاز برای ارتباطات نوشتاری و چاپی به ویژه در مشاغل، شرکت ها و سازمان ها اطلاق می شود. لوازم اداری مانند سربرگ، پاکت نامه، خودکار و مداد، دفترچه یادداشت و غیره را شامل می شود. بنابراین، طراحی ست اداری به استفاده از هنر گرافیکی سفارشی برای این اقلام به عنوان بخشی از استراتژی برندسازی اشاره دارد تا آنها را به بخشی از تصویر یک برند که معمولاً شامل طراحی لوگو، نام و شعار به همراه عناصر گرافیکی برای برجسته کردن آنها می شود، تبدیل کند.

استفاده از رنگ ها در ست اداری

برای اینکه بدانید چه رنگ هایی را برای ست اداری مارک دار خود انتخاب کنید، می توانید مشاوره های لازم را از نگاران دریافت کنید. طراحی ست اداری برند، کاری است که می توانید برای انجام آن یک طراح مجرب را در نظر بگیرید ، یا اگر مهارت های طراحی خوبی دارید، در نمونه های ارائه شده در نگاران، محتوای بصری و تمام آنچه برای این کار نیاز دارید را بیابید و آن را برای چاپ ست اداری به نگاران بسپارید.

می توانید با استفاده از این تصاویر و نمونه های طراحی ست اداری زیبا و خلاقانه برای شرکت خود، متنوع ترین اقلام، از سربرگ و پس زمینه کاغذ گرفته تا درایوهای قلم USB را سفارشی سازی کنید. ضمن آنکه طراحان نگاران، ایده هایی نوآورانه را به شما خواهند داد تا به ست اداری منحصر به فرد خود برسید.

از سویی دیگر، تمامی خدمات نگاران برای مشاغل مختلف قابل ارائه است که در کوتاه ترین زمان و با کیفیت مطلوبی صورت می گیرد و قیمت های ایده آن و مقرون به صرفه ای را شامل می شود. بنابراین برای بازاریابی موفق خود، از خدمات چاپ ست اداری این مجموعه بهره مند شوید.

  • bloger2
  • ۰
  • ۰

چه در حال طراحی تقویم سفارشی باشید، چه یک تقویم رویداد برای یک سازمان ایجاد کنید یا یک برنامه ریز تقویم برای مدرسه درست کنید، گروه طراحی و چاپ نگاران اینجاست تا به شما کمک کند. الگوهای تقویم حرفه‌ای طراحی‌شده را بررسی کرده و الهامات لازم را گرفته و سپس بر اساس آنها، سررسید 1401 خلاقانه خود را انتخاب کنید. می توانید تمامی طرح ، فونت، رنگ و تصاویر را برای خود سفارشی کنید و آن ها را در بهترین کیفیت به چاپ برسانید.

طراحی سررسید 1401

برای طراحی سررسید 1401 خود، لازم است که از الگوهای حرفه ای الهام بگیرید و سعی کنید که آن را ساده بسازید. جستجو بر اساس پلت فرم، زیبایی یا رنگ برای داشتن الهام تازه شروع کنید. هنگامی که یک گرافیک برای شروع پیدا کردید، فقط روی آن ضربه بزنید یا کلیک کنید تا سند در ویرایشگر باز شود.

آن را مجدداً مخلوط کنید تا شخصی سازی شود. راه های زیادی برای شخصی سازی قالب های تقویم رومیزی 1401 شما وجود دارد. کپی و فونت را تغییر دهید تصاویر را با عکس های خود هماهنگ کنید یا از بین هزاران تصویر رایگان مستقیماً در نگاران، آنها را مرور کنید. به همان اندازه که می خواهید زمان خود را صرف کنید تا گرافیک را از آن خود کرده و به یک تقویم سفارشی برسید. با یک طرح ممتاز، حتی می‌توانید لوگو، رنگ‌ها و فونت‌های برندتان را به‌طور خودکار اعمال کنید، بنابراین همیشه برند باشید.

با طراحی انحصاری نگاران، به راحتی می توانید استعداد و شخصیت بیشتری را به تقویم رومیزی و یا سررسید 1401 خود اضافه کنید. می توانید روی پیام و سبک خود تمرکز کنید و تقویم منحصر به فرد خود را طراحی کرده و آن ها را برای عرضه به همکاران، مشتریان و عزیزان خود، شخصی سازی کنید. 

باید گفت که روزهایی که مجبور بودند ابعاد تصویر را برای هر پلتفرم به خاطر بسپارند، گذشته است. هنگامی که به طرحی که دوست دارید رسیدید، می توانید به راحتی آن را برای هر نیاز چاپی با استفاده از ویژگی دستی و خودکار جادویی تغییر اندازه ، سفارشی کنید. می توانید طراحی تقویم سفارشی خود را ذخیره کنید و آن را برای چاپ در نگاران، آماده نمایید. در نگاران، چاپ سررسید 1401 شما در بهترین کیفیت و با قیمت چاپ تقویم مناسب انجام خواهد شد.

  • bloger2
  • ۰
  • ۰

کسانی که در تجارت هستند می دانند که تبلیغات یک عنصر اساسی در هر کسب و کار برای ایجاد آگاهی مشتری از شرکت و محصولات یا خدمات آن است. چاپ پوستر موثر نه تنها آگاهی از برند را بهبود می بخشد، بلکه در نهایت می تواند منجر به افزایش فروش شود. البته باید یادآور شویم که پوسترها مشابه بیلبوردها نیستند. بیلبوردها عمدتا به دلیل اندازه بسیار بزرگ خود به سادگی توجه را به خود جلب می کند. اما طراحی پوستر معمولاً در اندازه‌های A4 تا A0 هستند و برای نصب روی دیوار یا قرار دادن در یک واحد نمایش طراحی شده‌اند.

هنگام ایجاد یک پوستر، مطمئن شوید که زمان زیادی را برای فکر کردن، طراحی و فرآیند تنظیم دقیق در نظر می گیرید تا مطمئن شوید که کمپین تبلیغاتی شما تا آنجا که ممکن است موثر باشد. یک اصطلاح بازاریابی ساده وجود دارد که باید هنگام طراحی پوستر یا در واقع یک آگهی تبلیغاتی، پست رسانه های اجتماعی یا بروشور آن را در نظر داشت.

رسانه ها باید توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کنند. باید به اندازه کافی برای خواننده جذاب باشد تا بتواند «تیتر» یا «تصویر ویژه» را برای خواندن کل پیام حفظ کند. باید مشتری را متقاعد کند که محصول یا خدمات شرکت را می‌خواهد و می‌خواهد و مشتری را به سمت اقدام در خرید محصول یا خدمت سوق دهد.

چاپ پوستر حرفه ای

در صورتی که می خواهید پوستر را در تیراژ پایین به چاپ برسانید، لازم است که تمامی جوانب کار و تاثیرگذاری آن را نیز در نظر بگیرید. در ابتدا مهم است که هدف پوستر و پیام و اطلاعات حیاتی را که باید به مخاطب منتقل کند، بدانید.  تبلیغات پوستری همه چیز در مورد انتقال یک ایده و احساس به خواننده در مورد محصول، خدمات یا رویدادی است که تبلیغ می کند. 

در نگاه دوم، نیاز است که بازار خود را بشناسید. باید بدانید که پوستر خود را هدف چه کسی قرار می دهید، زیرا این امر زمینه هایی مانند تصاویر وگرافیک های مورد استفاده، جمله بندی، رنگ ها و در نهایت جایی که پوستر شما قرار می گیرد را تعیین می کند.

طراحی پوستر باید با آرایش و پسند بازارهای هدف مطابقت داشته باشد و به فرهنگ و عادات آنها به ویژه خرید مرتبط باشد. ضمن آن که آنها باید در جایی قرار گیرند که بیشتر مردم آن ها را ببینند. مکان‌هایی مانند راهروها اغلب دارای ترافیک زیادی هستند، اما مکان‌هایی که اغلب افراد در حال حرکت هستند، حجم زیاد متن مناسب نیست. در حالی که یک ایستگاه اتوبوس برای متن طولانی تر  مناسب است. به دلیل این واقعیت که خوانندگان اغلب ساکن هستند، بنابراین زمان لازم برای خواندن پیام را دارند. در خصوص چاپ پوستر خود می توانید از نگاران بهره مند شوید.

  • bloger2
  • ۰
  • ۰

شما می توانید با عکسی جدید در هر ماه، طراحی تقویم رومیزی خود را متفاوت کنید. می توانید از طرح بندی های متعدد و پس زمینه های رنگارنگ استفاده کرده و از کاغذهای یک طرف و ضخیم برای این کار استفاده کنید تا عکس ها و تصاویر سفارشی شده در آن در بهترین حالت در چاپ تقویم رومیزی در نظر گرفته شود. اما نکته ای که بیش از همه اهمیت دارد و می تواند معرف کسب و کار شما باشد، طراحی لوگو در تقویم رومیزی است.

شما می توانید در این شرایط، بازخورد مثبتی از مشتریان و همکاران خود دریافت کنید. استفاده از نمونه کارها، عکس های خاطره انگیز و یا تصاویری از لحظات خوش مشترک، می تواند طراحی تقویم رومیزی شما را فوق العاده زیبا و بی نظیر کند. 

در تقویم 1401 خود، از ویژگی شخصی‌سازی استفاده کرده و برای گنجاندن داستان‌های خود در سررسید 1401 و اعلام مناسبت‌های خاص استفاده کنید. عکس‌های جداگانه را به تاریخ‌های مهم اضافه کنید. این می تواند همراه با شرح کوتاهی از آن باشد. 

تقویم رومیزی شخصی شده

شما به راحتی می توانید از خدمات گروه چاپ و طراحی نگاران استفاده کنید و تقویم رومیزی شخصی شده خود را چاپ نمایید. این نوع از تقویم رومیزی ، کاربردی و زیباست تا فضای کاری شما را تقویت کند و با استفاده از عکس‌های مورد علاقه‌تان به شما کمک کند تا رضایت مشتریان و همکاران خود را دریافت نمایید.

این تقویم‌های رومیزی ، برای کمک به شما در سازماندهی دادن و اطلاع از همه تاریخ‌های مهم طراحی شده‌اند. با طرح‌بندی شبکه‌ای ماهانه، فضایی برای نوشتن در قرار ملاقات‌ها، تولدها، جلسات و تعطیلات طراحی می شود. این یکی از مزیت های استفاده از تقویم رومیزی سفارشی است که می تواند بسیار کاربردی نیز باشد.

ضمن آنکه می توانید مطمئن شوید که تقویم رومیزی شخصی شما به طور کامل با همه تاریخ ها و مناسبت های مهم شما تهیه شده است. در این تقویم، می توانید برای ترسیم عکس‌های کوچک استفاده کنید تا تاریخ‌های مهم را در شبکه خود مشخص کنید. این به شما کمک می کند تا برای شروع با عزیزان خود در ارتباط باشید و اگر اهل به خاطر سپردن تاریخ نباشید، به عنوان یک کمک کننده عمل می کند.

  • bloger2
  • ۰
  • ۰

هنگامی که آمازون اولین کتابخوان الکترونیکی خود (e-Reader)، کیندل را در سال 2007 معرفی کرد، واکنش عموم مردم بسیار مثبت بود. اولین محموله ظرف چند ساعت فروخته شد و کیندل چند ماه پس از آن در انبار باقی ماند. این دستگاه در ابتدای راه ‌اندازی، در درجه اول، طرفداران اولیه را جذب کرد، اما تأثیر آن بر صنعت انتشار و چاپ نشریه تخصصی ، ترکیبی جالب از خوش ‌بینی محتاطانه و خشم بود.

از یک سو، سهولت استفاده حاکی از افزایش خوانندگان کتاب بود، اما از سوی دیگر، سنت گرایان، پایان قریب الوقوع مجلات چاپی را محکوم کردند که به نظر می رسد هشت سال بعد از آن، هنوز اتفاق نیفتاده باشد. پیشرفت ‌ها در فناوری چاپ دیجیتال و ورود مجلات با دسترسی آزاد، همین پیش‌بینی را برای مجلات چاپی دانشگاهی ایجاد کرده است. 

روزهای گذراندن ساعت ‌ها در کتابخانه پردیس برای تحقیق در مورد مسائل مجلات دانشگاهی و حرفه‌ای، اکنون بسیار عقب مانده است. محققین دانشجو و فارغ التحصیل به سرعت با در دسترس بودن پایگاه داده مجلات بر روی لپ تاپ یا تبلت خود در هر جایی که بتوانند سیگنال وایفای پیدا کنند، سازگار شده اند.

مجلات چاپی 

اگر مدل انتشار آکادمیک، و ناسازگاری ظاهری مجلات را در نظر بگیرید، به نظر می رسد مجلات چاپی به شدت بر سرنوشت خود کنترل دارند. مجلات آنلاین ممکن است در حال ایجاد نفوذ روشنی در تغییر جهت آینده انتشارات آکادمیک باشند، اما چاپ مجله تخصصی همچنان تخصص ویژه خود را کنترل می کنند. 

واقعاً مهم نیست که تخصص شما تجهیزات آزمایشگاهی باشد یا یک موضوع در صنعت، تا زمانی که مجله شما به رتبه یک خود در حوزه مشخص شده ادامه دهد، این انتخاب واقعی است که محققان جوان مقالات خود را برای آن ارسال می کنند. به این ترتیب، سردبیر مجله و هیئت تحریریه می توانند تا زمانی که رتبه شماره یک را داشته باشند، به عنوان یک مجله چاپی باقی بمانند.

اما این یک مدل اقتصادی متفاوت است که کار می کند. پیش‌بینی‌ها در مورد مرگ کتاب‌های چاپی بر اساس تقاضای مشتری برای انتخاب راحتی بود. این پویایی ها برای صنعت انتشارات دانشگاهی به یک شکل اعمال نمی شود. مجلات آکادمیک محتوای خود را به صورت رایگان توسط محققان مشتاق ارسال می‌کنند، آنها این حق را دارند که تا 90 درصد از آن ارسال‌ها را بر اساس کار داوران همتای بدون دستمزد رد کنند و سپس محتوای رایگان تهیه شده، به سایر محققان دانشگاهی فروخته ‌شود. بنابراین، با این نوع مدل اقتصادی، مجلات می توانند نسخه های خود را برای مدت طولانی چاپ کنند.

  • bloger2
  • ۰
  • ۰

با پیشرفت تکنولوژی طراحی در دوران مدرن، ایجاد طراحی خلاقانه تقویم آسان است. ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای ایجاد طراحی تقویم 1401 ، استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که عناصر مختلف را برای ایجاد یک تقویم کاملا سفارشی اعمال کنید. 

علاوه بر این، باید برخی از جدیدترین ایده‌های طراحی را بدانید که می‌تواند به شما در ایجاد یک طراحی خلاقانه منحصر به فرد تقویم کمک کند. می توانید از یک طراحی مینیمال استفاده کنید که به طور کامل با برترین برنامه های اداری شخصی سازی شود. 

طراحی آسان برای نوشتن داشته و دارای فضای یادداشت بزرگ است. با استفاده از این طرح می توانید سال خود را در یک نگاه تقویمی با تعطیلات در کشور خود و با استفاده از قالب طراحی افقی تک صفحه ای ماه بسازید. اما از دیگر انواع طراحی سررسید 1401 تقویم دیواری، یک گزینه مناسب است.

طراحی که دارای عناصر هندسی، گویا و انتزاعی باشد و از صفحات دوازده ماهه و یک گیره مناسب برخوردار است، می تواند گزینه ای مناسب باشد. هر یک از صفحات در این طرح با استفاده از سه تا چهار رنگ براق بر روی کاغذ ظریف چاپ شده و با شکل ها و رنگ های فوق العاده عرضه می شود تا نمایی زیبا را برای فضایی که آن را نصب کرده اید، ایجاد کند.

چاپ تقویم 1401

این یک ایده طراحی عالی است که با استفاده از تصاویری مانند قطار، شخصیت ها، عکس های سرگرمی و تصاویر حیوانات خانگی یک تقویم رومیزی ایجاد کنید. می‌توانید تقویم‌ها را در تعداد کم چاپ کنید و از آن‌ها به عنوان یادگاری، استفاده نمایید و به دوستان و عزیزان خود هدیه نمایید. ضمن آنکه انتقال مناسب رنگ ها به شما این امکان را می دهد که به روز جاری در یک صفحه نگاه کنید.

قیمت طراحی تقویم 

می توانید طراحی و چاپ سررسید خود را در اندازه ها و رنگ های مختلف، شخصی سازی کرده و از تصاویر منحصر به فردی در آن ها استفاده کنید. این تقویم ها می تواند از انواع کاغذ تهیه شود که تماما در قیمت طراحی تقویم و چاپ آن موثر است. برای این کار می توانید از تجربه و تخصص گروه نگاران بهره مند شوید.

  • bloger2
  • ۰
  • ۰

برای آن که یک مجله موفق و موثر داشته باشید که بتواند مخاطبان زیادی را به خود جلب کند، لازم است که نکات کلیدی مهمی را در نظر داشته باشید. در طراحی مجله و وقتی محتوای جذابی تولید می‌کنید که نیازهای خوانندگان خود را برآورده کند، یک ارتباط عاطفی ایجاد می‌کنید که باعث می ‌شود آن ‌ها احساس کنند به مجموعه تعلق دارند و بخشی از یک باشگاه انحصاری هستند که می‌توانند احساس خود را در آن غرق کنند. 

این نوع رابطه میان مجله و خواننده همان چیزی است که هر سردبیر باید برای رسیدن به آن تلاش کند. ضمن آن که در چاپ مجله باید در نظر داشت که بهترین مجلات نه تنها محتوای عالی را به خوانندگان خود ارائه می دهند، بلکه این کار را به شیوه ای محاوره ای انجام می دهند که باعث ایجاد ارتباط می شود.  

یک سردبیر خوب باید شخصیت خود را بر روی یک مجله مهر بزند. هر ویژگی یا داستان در مجله شما باید این پیام را به خوانندگان خود منتقل کند که می دانید و آن را درک می کنید. می توانید آن را شخصی کنید.

طراحی مناسب نشریه 

هر زمان که مجله ای شروع به از دست دادن خوانندگان و تیراژ خود می کند، انگشت اتهام اغلب به سمت تیم طراحی نشریه نشانه می رود. با این حال، تقریباً در همه موارد، زمانی که یک نشریه شروع به افت می کند، بدان دلیل است که کیفیت ویراستاری به دلایلی کاهش یافته است. 

اگرچه طراحی خوب در ایجاد یک بسته مجله کامل بسیار مهم است، اما این محتوای سرمقاله است که خوانندگان را جذب کرده و نگه می دارد. سرمقاله خوب می تواند یک نشریه با طراحی ضعیف را نجات دهد، اما طراحی خوب نمی تواند محتوای ضعیف یا بد را جبران کند.

خوانندگان برای نظر، مشاوره، بینش، الهام و آموزش به انتشارات شما نگاه می کنند. شما نمی توانید آنها را ناامید کنید. هیچ چیز بدتر از این نیست که یک نشریه را بردارید و متوجه شوید که چیز جدیدی یاد نمی‌گیرید یا بدتر از آن، بیشتر از نویسنده یا روزنامه‌نگار به اصطلاح متخصص آن، درباره موضوع می‌دانید. شما می توانید برای چاپ نشریه خود از تیم طراحی و چاپ نگاران یاری بگیرید.

  • bloger2