شرکت چاپ و تبلیغات نگاران

خدامت چاپ با کیفیت در بزرگترین مجتمع چاپ و تبلیغات

شرکت چاپ و تبلیغات نگاران

خدامت چاپ با کیفیت در بزرگترین مجتمع چاپ و تبلیغات

  • ۰
  • ۰

از زمانی که به یاد داریم، تقویم بخشی از زندگی روزمره ما بوده است. آنها را می توان در هر جایی از قبیل فروشگاه ها، مدارس، خانه ها، ادارات و غیره یافت. به همین دلیل ما اغلب آنها را بدیهی می گیریم. اما حقیقت این است که چاپ سررسید ، یکی از قوی ترین مواد بازاریابی در سراسر جهان هستند. 

مزایای آنها از نقطه نظر تجاری بسیار است. آنها مقرون به صرفه هستند، در حالی که اثرات آنها طولانی مدت است. توزیع آنها آسان است و ابزار عالی برای ارتقای آگاهی و یادآوری نام تجاری هستند. اما نکته ای که مطرح است این است که آیا چاپ تقویم با قیمت مقرون به صرفه، به این معنی است که تقویم های نامرغوب دریافت می کنیم؟ در نگاران شما می توانید بهترین چاپ تقویم را حتی با مقرون به صرفه ترین قیمت دریافت کنید.تقویم‌های طراحی شده، همه بر روی کاغذهای ممتاز چاپ می‌شوند و از چاپ رنگی با کیفیت استفاده می‌کنند.

چاپ تقویم ارزان

بنابراین می توانید با خیالی آسوده با طراحی سررسید 1401 خود، تبلیغ کنید. آنها نسبت به سایر مواد بازاریابی دوام بیشتری دارند و اثرات آنها طولانی مدت است. آنها همچنین برای شما و گیرندگان مفید هستند. اثرات آن بیشتر از هزینه شما خواهد بود.

می توانید تقویم پوستری و دیواری، تقویم رومیزی و سررسید های خود را با خیالی راحت در قیمتی مناسب و کیفیتی ممتاز در نگاران سفارش دهید. آنها با استفاده از فرآیند رنگی CMYK در چاپگرهای افست پیشرفته چاپ می شوند و از کاغذهای متناسب با نوع تقویم ، استفاده می شود. برای تقویم دیواری و پوستری از کاغذ و مقوای براق یا مات استفاده می شود و تقویم های رومیزی از کاغذهایی با گرم درخواستی همراه با پوششی مناسب و پایه ای مستحکم استفاده می شود.

تمامی کاغذ و پوشش های استفاده شده در تقویمها، ضخیم و بادوام هستند. با این حال، انتخاب روکش و ضخامت مهم است. آنها باید با طرح ها و هدف شما مطابقت داشته باشند. البته انتخاب کاغذ، به گیرندگان تقویم نیز بستگی دارد. ضمن آنکه می توانید برای چاپ با رنگ های بیشتر سفارش دهید. این امکان وجود دارد که چاپ سررسید 1401 صرف نظر از نوع آنها به صورت تمام رنگی چاپ می شوند.

  • ۰۰/۰۹/۱۳
  • bloger2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی